Fórum Břitva CZ

Fórum pro muže oddané tradici mokrého holení
Právě je 18 pro 2017, 21:26

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 20 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 01 úno 2011, 07:38 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2008, 15:29
Příspěvky: 2995
Micarta je je vlastně laminát tvořený plátnem či papírem spojeným pomocí pryskyřice.



Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 01 úno 2011, 07:53 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2008, 15:29
Příspěvky: 2995


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 01 úno 2011, 16:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 srp 2009, 20:56
Příspěvky: 224
Dobrý videa Radgoste :D až se oteplí asi to prubnu :evil:

_________________
JESUS SHAVES!


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 11 úno 2011, 09:38 
Offline
Donátor

Registrován: 09 úno 2010, 09:17
Příspěvky: 297
Do akej fólie to balia?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 11 úno 2011, 14:53 
Offline
Donátor

Registrován: 23 bře 2009, 08:09
Příspěvky: 1000
Bydliště: Velim
Stačí igelit nebo mikroten, je to jenom proto aby po slisování netekla pryskyřice po svěráku nedo lisu!
Za totality se obdobnému materiálu říkalo pertinax nebo textit.

_________________
671 grains of diplomacy-.50 BMG


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 12 úno 2011, 00:28 
Offline
Mistr Mentor

Registrován: 05 pro 2008, 21:44
Příspěvky: 1740
Citace:
Do akej fólie to balia?
Do mastnyho/voskovyho papiru


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 12 úno 2011, 20:55 
Offline
Donátor

Registrován: 09 úno 2010, 09:17
Příspěvky: 297
Díky! Budem skúšať!


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 09 dub 2011, 21:31 
Offline
Donátor

Registrován: 21 lis 2008, 21:27
Příspěvky: 286
Tak jsem vyzkoušel Epoxy 1200 + kancelářský papír. Poznatky:
1) funguje to
2) chce to být opatrný při lisování. Použil jsem 20 vrstev papíru a jak jsem začal utahovat, tak se mi to rozjelo. Výsledkem po srovnání a znovuslisování je hrbolatá vrchní vrstva s bublinkami.
3) pilka na železo to řeže bez problémů.

No nic. Zkusím to srovnat smirkem a nalepit ještě jednu vrstu, abych dostal hladký povrch.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 09 dub 2011, 21:35 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2008, 15:29
Příspěvky: 2995
Lisování mikarty je jako lisování dortu.
Rozjede se vždycky. :lol:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Výroba micarty
PříspěvekNapsal: 09 dub 2011, 21:41 
Offline
Mistr Mentor
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2008, 19:29
Příspěvky: 3801
Bydliště: Česká Lípa
Lisovat mezi sajtnama, jinak to ujede.
Rámeček a do něj zapuštěné tlačidlo. žádné pevné pojení se dnem, jen rámeček aby přebytek mohl přetéct.
8-)

_________________
Břitva je jako život - dokud máš pevnou ruku, nemusíš mít obavy.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 20 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz
[ GZIP: Off ]