Internetové obchody-skúsenosti.
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
Před zhruba rokem jsem mimo jiné z "Upravse" koupil Feather i Perma-Sharp. Oboje jsou v pohodě, Perma-Sharp má dle mé zkušenosti lepší klouzavost. Asi bych byl opatrný u žlutých "7 o´clock". Pokud foto na jejich stránkách odpovídá skutečnosti, jedná se o falzifikát.
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
Z upravse.cz jsem mel:
- zelene Gillette: v pohode
- Personna: naprosta katastrofa, nepochybuju o tom, ze to byl fake
- Permasharp: v pohode
- zluty Tiger: v pohode
- zelene Gillette: v pohode
- Personna: naprosta katastrofa, nepochybuju o tom, ze to byl fake
- Permasharp: v pohode
- zluty Tiger: v pohode
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
Tak nakonec strojek bude z německého amazonu, díky Wikingovi. Žiletky obstará nákup skrze ebay z Turecka a z Thajska. Z upravse nakonec půjde jen moje třetí štětka, ale první prasečí na tvrdá mýdla, k tomu nějaké vzorky a asi arko mýdlo.
Ještě se mi zalíbily jedny pěnotvory, ale to je pro jiné vlákno a navíc už tak utrácim dost.
Ještě se mi zalíbily jedny pěnotvory, ale to je pro jiné vlákno a navíc už tak utrácim dost.
Začneš-li se holit břitvou, jako bys překročil Rubikon. Není cesty zpět...
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
Bohužel to mohu potvrdit, koupil jsme si tam mimo jiné tyto žiletky a vydržely sotva 4 holení.paulusek píše: Asi bych byl opatrný u žlutých "7 o´clock". Pokud foto na jejich stránkách odpovídá skutečnosti, jedná se o falzifikát.
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
Zdravím Vás Gentlemani,
přidám sem jeden odkaz na e-shop s kosmetikou. Předem upozorňuji, že to není obchod jen pro pány.
Pro pány je tam zboží od čepelky po holící mýdlo.... prostě se dá vybrat.
Proč sem dávám odkaz. Dlouho se mi nestalo, že by obchodník byl tak vstřícný a ochotný vyhovět mé objednávce i času odesílání.
Objednával jsem holící krém Palmolive Classic a Sensitive.
Po telefonické prosbě o rychlé odeslání a domluvě na rychlém převodu peněž z mé banky do obchodu mi paní majitelka svolila s tím, že mi zásilku rychle zašle aniž by čekala na připsání hotovosti na jejich účet. Popravdě nestalo se mi to za posledních 10 let ani jednou.
S paní majitelkou jsem vykomunikoval dopravu. Přesvědčila mě, že rychlejší bude pro mě doprava od firmy Zásilkovna. No a nakonec opravdu. Druhý den jsem si šel pro balíček.
Přidávám odkaz na web a kontaktní adresu.
Nebudu sem dávat všechny adresy protože mají své prodejny po Středočeském kraji a nejen tam.
odkaz na web: http://www.diskontdrogerie.cz
kamenná adresa telefon a email:
JURAJ COPÁK
Masarykovo náměstí 99
250 01 Brandýs nad Labem
IČ: 15838188
DIČ: CZ460520715
Kontakty e-shop:
tel.: 777070851
diskontdrogerie(at)gmail.com
Mají svá výdejní místa a využívají služeb zasilkovna.cz a DPD parcel shop.
odkaz na zásilkovna je: http://www.zasilkovna.cz
odkaz na DPD parcel shop: http://www.dpdparcelshop.cz/
Ohledně dopravy mají ceník rozdělen na hodně položek. Takže je tu rozumné poštovné. Nebo nabízejí osobní převzetí na výdejním místě jejich. Platba kartou na jejich prodejnách.
Platba je zde možná převodem z účtu. Mají GE Money bank, ČSOB CZ/EUR, Fio banka Kč/EUR.
David
PS. uznávám, že to byl první nákup. Ale hodně jsem byl překvapen ochotou a vstřícným chováním paní Copákové (spolumajitelka firmy).
přidám sem jeden odkaz na e-shop s kosmetikou. Předem upozorňuji, že to není obchod jen pro pány.
Pro pány je tam zboží od čepelky po holící mýdlo.... prostě se dá vybrat.
Proč sem dávám odkaz. Dlouho se mi nestalo, že by obchodník byl tak vstřícný a ochotný vyhovět mé objednávce i času odesílání.
Objednával jsem holící krém Palmolive Classic a Sensitive.
Po telefonické prosbě o rychlé odeslání a domluvě na rychlém převodu peněž z mé banky do obchodu mi paní majitelka svolila s tím, že mi zásilku rychle zašle aniž by čekala na připsání hotovosti na jejich účet. Popravdě nestalo se mi to za posledních 10 let ani jednou.
S paní majitelkou jsem vykomunikoval dopravu. Přesvědčila mě, že rychlejší bude pro mě doprava od firmy Zásilkovna. No a nakonec opravdu. Druhý den jsem si šel pro balíček.
Přidávám odkaz na web a kontaktní adresu.
Nebudu sem dávat všechny adresy protože mají své prodejny po Středočeském kraji a nejen tam.
odkaz na web: http://www.diskontdrogerie.cz
kamenná adresa telefon a email:
JURAJ COPÁK
Masarykovo náměstí 99
250 01 Brandýs nad Labem
IČ: 15838188
DIČ: CZ460520715
Kontakty e-shop:
tel.: 777070851
diskontdrogerie(at)gmail.com
Mají svá výdejní místa a využívají služeb zasilkovna.cz a DPD parcel shop.
odkaz na zásilkovna je: http://www.zasilkovna.cz
odkaz na DPD parcel shop: http://www.dpdparcelshop.cz/
Ohledně dopravy mají ceník rozdělen na hodně položek. Takže je tu rozumné poštovné. Nebo nabízejí osobní převzetí na výdejním místě jejich. Platba kartou na jejich prodejnách.
Platba je zde možná převodem z účtu. Mají GE Money bank, ČSOB CZ/EUR, Fio banka Kč/EUR.
David
PS. uznávám, že to byl první nákup. Ale hodně jsem byl překvapen ochotou a vstřícným chováním paní Copákové (spolumajitelka firmy).
David a jeho žiletky
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
Pridam pozitivni zkusenost s http://www.vmd-drogerie.cz/ Nabizi temer kompletni nabidku ceskych nebo ceskoslovenskych vyrobku na holeni. Maji tam pomerne hodne levne zelene Astry - za 11,50. Odeslani rychle. Zabaleni prikladne.
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
Ahoj, pridam svou zkusenost s upravse.cz. Nakupoval jsem tam zacatkem tohoto roku a s nakupem jsem byl spokojeny. Co se tyce ziletek, ktere jsem tam koupil, tak jsem velice spokojeny s Perma a zlutymi Gillette 7 o'clock. Vydrzi mi hodne pres 10 oholeni. Derby povazuju za normalni ziletku. Zklamany jsem byl ze zlutych Tiger a Bolzano - prisly mi takove 'tupe' uz pri prvnim holeni. Neresil jsem jestli to jsou originaly ci jejich napodobeniny, jen pridavam osobni zkusenost. Vsechny jsem pouzival ve stejnem strojku Muehle R89.
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
I ja jsem nakoupil na upravse nejake nadobicko, ale spokojen jsem nebyl.
Bagr Muhle byl nejaky vadny, nerovny, nejaka podradna kvalita. Musel jsem jej vratit.
Ziletky byly dobre jen Feather, ale napriklad Personna, 7 o clock, Bolzano a Tiger, to byla naprosta katastrofa, 1 nejvice 2 bolestive oholeni. Nemam pochyb o tom ze to jsou falzifikaty.
Za me muzu rici, ze si tam uz nikdy nic nekoupim, tahle firma je opravdu velmi pofiderni.
S pozdravem JardaB
Bagr Muhle byl nejaky vadny, nerovny, nejaka podradna kvalita. Musel jsem jej vratit.
Ziletky byly dobre jen Feather, ale napriklad Personna, 7 o clock, Bolzano a Tiger, to byla naprosta katastrofa, 1 nejvice 2 bolestive oholeni. Nemam pochyb o tom ze to jsou falzifikaty.
Za me muzu rici, ze si tam uz nikdy nic nekoupim, tahle firma je opravdu velmi pofiderni.
S pozdravem JardaB
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
Musím se zastat obchodu upravse.cz , nakoupil sem tam tolik zboží už , že to až není zdravé mám od nich x strojků , štetek , mýdel , pomád na vlasy , žiletek a v životě sem neměl s nimi jediný problém + s majtelem je skvělá domluva a je ochoten i objednat věci co nemá v shopu ,ale má možnost jej sehnat a vždycky je luxusní cena , dám ruce do ohně za originalitu a profesionální jednání a přístup .
Re: Internetové obchody-skúsenosti.
Dobrý večer Jardo,
nechci se tu nikoho zastávat. Také jsem si objednal čepelky z upravse. No zrovna u Bolzana a u 7 o´clock zelené i žluté jsi nejsem jist kvalitou. Neříkám, že to jsou kopie. Ale přijde mi, že cestou někde spadli nebo se poškodilo ostří. Krabička byla v pořádku. Takže spíše jde o skladování nebo výrobu. Netuším. Popravdě jde o to jak je v obchodě skladují a v jakém stavu odejdou od výrobce.
Hraje tam hodně faktorů. Jediné co by mohli zkusit zlepšit je balení zboží. Čepelky v mé zásilce nebyli nijak chráněny proti nárazu. Takže nevím jak bych reklamoval, že jsou tupé
Samozřejmě bych to nafotil a do krve bych to vykomunikoval
Ale Jarda i ostatní co si stěžují mají částečně pravdu. Zákazník je nespokojený, když je špatná komunikace nebo špatný přístup. Nejhůř je při reklamaci. Ale zde zase zákazník pozná s kým obchoduje. Pokud obchod nedělá problémy při reklamaci a konstruktivně vše vyřeší. Neříkám k dobru zákazníka. Ne vždy zákazník má pravdu nebo přizná všechno.
Problém je, že by tohle nebylo, kdyby PG sem necpal ty jejich hnusoty a přivezl pořádné čepelky. To samé, kdyby velkoobchody v CZ a SK měli pořádnou nabídku. Poptávka je. Ať mi nikdo neříká, že by si jednou něco nového nekoupil. Neříkám hned udělat objednávku za 500 Kč. Klidně za 50 Kč. Vyzkoušet a zahodit nebo koupit další a víc.
V tom je zakopanej pes. Nechci tu rozvíjet pohádky nebo teorie, které nevyřešíme. Ale jsme malý procento mužů, kteří chtějí něco jiného než standard. Přiznejte si a ruku na srdce. Kdyby se mělo stát to, že by jste museli vyhodit své cenné zásoby na holení a koupit holítko za 10 ks kus a pěnu ve spreji za 40 Kč kus. Komu by se chtělo. No asi jen málo odvážlivců a málo lidí co by mě chtěli naštvat a dotázat, že se pletu.
Moje rada je zkusit nafotit a vykomunikovat náprava nebo donutit prodejce kápnout božskou a nechat si vrátit peníze.
Pamatujte na to, že pokud reklamujete a prodejce uzná, že Vám prodal zmetek tak do 6 měsíců od koupě máte nárok na vrácení peněz bez reklamace. Bere se to jako vadný kus při koupi a také máte nárok na vrácení peněz na poštovné v plné částce. Pokud se něco nezměnilo tak je vše v obchodním zákoníku. Pozor jen, toto platí pro kupujícího, který vše kupoval jako koncový uživatel. Tudíž ne na firmu nebo ICO. Doporučuji pročíst obchodní zákoník pro rok 2015. Fuj je to dlouhý, ale k věci.
David
PS. nekontroloval jsem pravopis.
nechci se tu nikoho zastávat. Také jsem si objednal čepelky z upravse. No zrovna u Bolzana a u 7 o´clock zelené i žluté jsi nejsem jist kvalitou. Neříkám, že to jsou kopie. Ale přijde mi, že cestou někde spadli nebo se poškodilo ostří. Krabička byla v pořádku. Takže spíše jde o skladování nebo výrobu. Netuším. Popravdě jde o to jak je v obchodě skladují a v jakém stavu odejdou od výrobce.
Hraje tam hodně faktorů. Jediné co by mohli zkusit zlepšit je balení zboží. Čepelky v mé zásilce nebyli nijak chráněny proti nárazu. Takže nevím jak bych reklamoval, že jsou tupé
Samozřejmě bych to nafotil a do krve bych to vykomunikoval
Ale Jarda i ostatní co si stěžují mají částečně pravdu. Zákazník je nespokojený, když je špatná komunikace nebo špatný přístup. Nejhůř je při reklamaci. Ale zde zase zákazník pozná s kým obchoduje. Pokud obchod nedělá problémy při reklamaci a konstruktivně vše vyřeší. Neříkám k dobru zákazníka. Ne vždy zákazník má pravdu nebo přizná všechno.
Problém je, že by tohle nebylo, kdyby PG sem necpal ty jejich hnusoty a přivezl pořádné čepelky. To samé, kdyby velkoobchody v CZ a SK měli pořádnou nabídku. Poptávka je. Ať mi nikdo neříká, že by si jednou něco nového nekoupil. Neříkám hned udělat objednávku za 500 Kč. Klidně za 50 Kč. Vyzkoušet a zahodit nebo koupit další a víc.
V tom je zakopanej pes. Nechci tu rozvíjet pohádky nebo teorie, které nevyřešíme. Ale jsme malý procento mužů, kteří chtějí něco jiného než standard. Přiznejte si a ruku na srdce. Kdyby se mělo stát to, že by jste museli vyhodit své cenné zásoby na holení a koupit holítko za 10 ks kus a pěnu ve spreji za 40 Kč kus. Komu by se chtělo. No asi jen málo odvážlivců a málo lidí co by mě chtěli naštvat a dotázat, že se pletu.
Moje rada je zkusit nafotit a vykomunikovat náprava nebo donutit prodejce kápnout božskou a nechat si vrátit peníze.
Pamatujte na to, že pokud reklamujete a prodejce uzná, že Vám prodal zmetek tak do 6 měsíců od koupě máte nárok na vrácení peněz bez reklamace. Bere se to jako vadný kus při koupi a také máte nárok na vrácení peněz na poštovné v plné částce. Pokud se něco nezměnilo tak je vše v obchodním zákoníku. Pozor jen, toto platí pro kupujícího, který vše kupoval jako koncový uživatel. Tudíž ne na firmu nebo ICO. Doporučuji pročíst obchodní zákoník pro rok 2015. Fuj je to dlouhý, ale k věci.
David
PS. nekontroloval jsem pravopis.
David a jeho žiletky