Dobrý den, rád bych se s Vámi podělil o zkušenost s nákupem v internetovém obchodě
www.amirashop.cz .
Položky - mýdlo, krém, (prorasso) , řemen Herold solingen a několik dalších drobností, byly v pořádku. Ovšem koupě
břitvy Titan - z japonské ocele - hnědá - dopadla pekelně.
- Už samotná krabička jevila známky dřívějšího otevírání a jistého ohmatání.
- Břitva byla již zjevně opravovaná a měla dva zuby !! Špička čepele měla "vlnu"
- Celá hlava plandala, kloktala ve střence a volně vypadávala ven ( otevírala se vlastní vahou ) a zcela volně se "houpala".. !!
- Při dovírání v pozici těsně před dovřením se hlava pohybovala ze strany na stranu o dobrých 5mm. Následkem toho čepel narážela do vnitřního boku kovové části střenky a "okousávala" jej. - odtud zuby.
Potvrzuji, jak se ve zdejším vlákně o břitvách Titán uvádí, že nýty jsou napevno a neseřiditelné. Liší se od těch nýtů, použitých na lepších břitvách, o čemž jsem se později sám přesvědčil. Břitva byla také "umouněná" a špinavá - cosi jako použitý motorový olej uvnitř střenky kol nýtu a vůbec všude.
Považuji tento stav břitvy za pochybení ze strany obchodníka a nikoli výrobce. ( zřejmě byla (ne)jednou vrácená ) proto to uvádím do zkušeností s internetovým obchodem, nikoli břitvami Titan. Nevěřím, že se v takto žalostném stavu běžně prodávají.
Nutno podotknout že reklamace proběhla bez problémů a já dostal korunky zpět, bez dohadu. ( asi věděli, že nebylo o čem ) Nicméně bych rád zdůraznil, že při obchodu o objemu 5100,- Kč bych si představoval korektnější přístup již od samého začátku. A to vlastně i při jakékoliv nižší ceně zboží a né zkoušet, kdo si to nechá líbit.