Stránka 1 z 2
zklamání z komunikace s vedním firmy DOVO Solingen
Napsal: 26 úno 2009, 21:42
od Radgost
Zakoupil jsem břitvu DOVO 3580.
Po nějaké době, ačkoliv ji vzorně ošetřuji (po každém holení ji odmastím mýdlem, vytřu do sucha a namažu ballistolem), se na leptu začaly objevovat tmavé skvrny.
Napsal jsem tedy přímo výrobci - i s doplněním o makrofotografie vad, email, ve kterém jsem se ptal, co může tyto skvrny způsobovat a jak jim předcházet.
Tento email jsem pro jistotu zaslal na tři firemní emailové adresy.
Bohužel, ani po měsíci po odeslání jsem neobdržel odpověď.
Zaslal jsem tedy na tytéž adresy dotaz na na předchozí email a po dalších dvou týdne to samé.
Bohužel bez úspěchu.
Vedení firmy DOVO Solingen hraje mrtvého brouka.
Opravdu velké zklamání.
Re: zklamání z komunikace s vedním firmy DOVO Solingen
Napsal: 27 úno 2009, 22:46
od sparq
Mozna by stalo za to kontaktovat prodejce?
Re: zklamání z komunikace s vedním firmy DOVO Solingen
Napsal: 28 úno 2009, 15:36
od Radgost
Nic tak závaženého to nění. Navíc, prodejce mi to prodal za jeho nákupku jako omluvu za některé služby, které mi nebyl schopen dodat.
Re: zklamání DOVO Solingen
Napsal: 02 čer 2009, 11:32
od stork
Tak jsem si chtěl udělat radost a koupil jsem si novou břitvu. Ale jaké zklamání, pominuli, že je tupá a holení( zkusil jsem) je opravdu hrůza, tak se mi stala asi ta samá věc jako kolegovi přede mnou. Po prvním oholení, protože to nešlo tak jsem se dooholil bagrem se mi na čepeli objevily skvrny a za boha to nejde dolů. Nevíte co s tím, mám ji reklamovat?Nebo je to moje nešikovnost. Přece nebudu stále koukat na ty skvrny!!Na nové břitvě, jsem zklamán.Poradí někdo??
Re: zklamání z komunikace s vedním firmy DOVO Solingen
Napsal: 02 čer 2009, 11:47
od Radgost
Doporučuji postupovat standardně a to reklamací u prodejce.
Ještě dotaz.
Nepoužil jste pěnu z tlakové lahve?
Re: zklamání z komunikace s vedním firmy DOVO Solingen
Napsal: 02 čer 2009, 12:12
od stork
Pěnu z lahve ne,klasicky štětka a Nivea v tubě jako krém na holení? To přeci nemůže být z pěny! Všude se říká jak je ocel odolná a pak tohle?
Re: zklamání z komunikace s vedním firmy DOVO Solingen
Napsal: 02 čer 2009, 14:04
od Radgost
Netvrdím, že je to z pěny na holení, jen mám zkušenost, že pěna z tlakové lahve je na uhlíkovou ocel nepoměrně agresivnější než pěny umíchaná z mýdla nebo krému.
Re: zklamání z komunikace s vedním firmy DOVO Solingen
Napsal: 02 čer 2009, 14:29
od stork
Jenom jsem se podivoval, co všechno může zahýbat s ocelí!!
Re: zklamání z komunikace s vedním firmy DOVO Solingen
Napsal: 02 čer 2009, 15:23
od PetrS
Ahoj Storku,
to je fakt hrůza. Vždyť to vypadá jako "Dovo ala Dalmatine negative". Toto nesmí udělat ani stará uhlíkovka. Natož nová Břitva. Tvrdě reklamuj žádné přelešťování čí jiné úpravy. Nový kus, protože toto je nefunkční výrobek ohrožující Tvé zdraví. Pokud by se chtěli vymlouvat, že mechanické vlastnosti nejsou narušené, tak omyl. Výrobek nelze řádně dezinfikovat a tím ohrožuje Tvé zdraví. Domnívám se, že to skvrnění je pozůstatek "napěněné" krycí vrstvy před leptáním, a v těch pórech se dostala leptací lázeň až na kov. Pak se to snažili zaleštit, ale při prvním stykem s louhem v mýdle to vylezlo. Proto žádné opravy - rovnou výměna. Co se týká ostrosti, právě pracuji na dvou "Dovo-majzlících" tedy podle úhlu nabroušení břitu z výroby. Je to takový kopytoidní styl broušení. Chce to pár hodin broušení, sem tam nějaký ten puchýř na prstech, mraky trpělivosti, mikroskop a pak se s tím dá teprve oholit. Zdravím, Petr.
Re: zklamání z komunikace s vedním firmy DOVO Solingen
Napsal: 02 čer 2009, 15:37
od Zipíno
Nazdar Petře!
To, co popisuješ mi připomíná břitvu z Pakistanu. Ta neměla ostří vůbec a práce je na ní stále dost
Nicméně děkuji za vyléčení z nápadu koupit si k mým stařinkám také jednu funglovku, i když mě se líbí od Dovo ty Bismarcky. Pardon - líbily se