Propagace mokrého holení (ebook)

PavelKrálíček
Kontaktovat uživatele:

Propagace mokrého holení (ebook)

Příspěvek od PavelKrálíček »

Ahoj, břitevníci,
Mám smělý nápad: napsat stručný ebook o mokrém holení. Již jsem napsal ebook o botách (http://www.pravygentleman.cz/ebook/), který měl u mých čtenářů velký úspěch.

Určitě nejsem velký odborník na mokré holení, holím se jen bagrem pár měsíců/něco přes rok, ale něco již mám načteno/naholeno a jako úvodní vhled do problematiky pro lidi nepolíbené by to dle mého stačilo.

Proč to tedy vůbec píšu?
  • Rád bych zjistil váš názor
  • Rád bych získal "spolupisatele" nebo "odborné garanty"
Představuji si to tak, že bychom kolaborativně vytvořili základní strukturu ebooku, já poté napsal hlavní část textu a následně bychom připomínkovali/upravovali a tak dále. Ebook chci šířit zdarma na svém blogu (za email), takže z toho nepoplyne žádný finanční zisk, jen zmínka/spoluautorství.

Co si o tom myslíte?
Vlcak
Donátor

Re: Propagace mokrého holení (ebook)

Příspěvek od Vlcak »

Ahoj Pavle,
myslím, že ebook o mokrém holení by byl fajn. Bych mohl trochu pomoci např. přečtením draftu a připomínkami. Nepokládám se sice za kdovíjakého odborníka, ale při tvorbě textu je vždy lepší, když se na něm podílí více lidí.
ballaby

Příspěvek od ballaby »

@ Pavel

Jestli bude i ebook o mokrém holení dobrý jako píší o vašem ebooku o botách. A to jsem už i slyšela, pak se určitě je na co těšit.
Dostala jsem jeden nápad. Kamarádka dělala na jednom ebooku o pečení dortů. Teď nemají až tak velkou čtenářskou základnu, tak jsme promýšleli jak to změnit,
a tak jsme hledali možnosti až jsme našli přes google tyhle vizitky zdarma. Napsali jsme na ně každá jeden recept v mini textu a rozdáváme kudy chodíme.
Je to zadara tak to asi třeba vyzkoušet.

Možná by Vám to pomohlo i s tím gentlemanstore
PavelKrálíček
Kontaktovat uživatele:

Díky za stávající odpovědi.