21 krásek

Všeobecné dotazy na břitvy
Odpovědět
Danny45
Příspěvky: 9
Registrován: 25 úno 2014, 17:00
Bydliště: Hladké Životice, okr. Nový Jičín

21 krásek

Příspěvek od Danny45 »

Hezký den pánové,
Prosím o radu. Jsem úplný nováček a o holení břitvou se zajímám od ledna 2014. Od té doby se taky pokouším sehnat svou první Dámu se kterou bych si rád zalaškoval (jestli nám to vůbec spolu půjde). Nechci svou první zkušenost nakupovat v bazaru na AUKRU a pod. Neb jsou tam všechny Dámy profláklé a hodnota těchto záležitostí (dle mého soudu) patří spíš do kategorie - věcí zvláštní obliby. Tudíž jsem ve svém okolí rozhlásil, že by mi mohla nějaká zapomenutá břitva udělat velkou radost. Dlouho se nic nedělo, až se najednou roztrhl pytel a teď mám k dispozici 21 starých krásek. Prvních 7 břitev mám v zápůjčce. Majitel má k nim vztah a pokud to půjde, rád by je vrátil do života. Souhlasil jsem s jeho přáním a pro můj účel to bude stačit, než si pořídím novou krásku. Dalších 14 jsou nalezenci a jejich majitel je nabízí k prodeji. Problém je, že nezná jejich hodnotu a ani já se v tom nevyznám. Má prosba zní , které břitvy ze zmiňovaných v příloze patří mezi nejvíce zajímavé. Mám na mysli vlastnost materiálu, historie, náklady na uvedení do života a pod. Cena bude stejně otázkou dohody. Mým oblíbencem je prozatím Sheffieldka Clauberg.
S pozdravem Danny45
Danny45
Příspěvky: 9
Registrován: 25 úno 2014, 17:00
Bydliště: Hladké Životice, okr. Nový Jičín

Re: 21 krásek

Příspěvek od Danny45 »

Nejde mi načíst soubor fotek do přílohy. Můžete mi poradit ?
Danny45
Zipíno
Příspěvky: 1005
Registrován: 23 bře 2009, 08:09
Bydliště: Velim

Re: 21 krásek

Příspěvek od Zipíno »

Vzhledem k tomu, že maximální velikost souboru v příloze je 100 kb, bych navrhl spíš uložit fotky na nějaké úložiště (je jich na netu dost) a sem vložit jen odkaz na přímý vstup do galerie.
671 grains of diplomacy-.50 BMG
Danny45
Příspěvky: 9
Registrován: 25 úno 2014, 17:00
Bydliště: Hladké Životice, okr. Nový Jičín