dostal jsem tuto vodu po holení Denim after shave 100ml Temptation.
Slušně jsem poděkoval a hned jsem ji prohnal Codecheckem
No a světe div se nemýlil jsem se. Klasika chemická směska. Takže použít jednou a víc už ani kapku.
To slozeni je skutecne velke zlo...
Tahle jedna latka Ethylhexyl Methoxycinnamate je opravdu vice nez zla..
Sam codecheck o teto latce pise:
"Hormonelle Störungen wie Veränderungen der Geschlechtsorgane wurden bei Tieren dokumentiert. Steht deshalb auf der Prioritätenliste der EU für hormonell wirksame Stoffe."
To bych prelozil do cestiny asi nasledovne: (Omluvte ten slovosled a stylistiku, preklad je jinak ale spravny)
: "Hormonalni poruchy a zmeny na pohlavnich organech byly zdokumentovany u zvirat. Proto stoji na listine priorit v EU ohledne hormonalne pusobicich latek"
Takze kdo si preje zmenu pohlavniho organu , prihlaste se
"Byt zarostly je zvireci. Oholeni je znakem vyssi civilizace." Orig.: "Alles Behaartsein ist tierisch. Die Rasur ist das Abzeichen höherer Zivilisation."Arthur Schopenhauer, nemecky filosof, (* 22.2.1788 - † 21.9. 1860)
no nebudu to Tvé předělání komentovat, ale je škoda, že není pořádky zákon a hlavně dodržování zákona o látkách obsažených v kosmetice a v ostatních věcech. Zákon je to je jasný, ale není přísný.
Nechci se tu nějak rozepisovat, ale radši podpořím firmu co dělá kvalitní věci než takové darebáky. A ještě se tváří v reklamách, že Ti vlastně dělají službu, že to prodávají. Prostě u mě další věc co si dál nekoupím.
Vím, že nás chlapů moc není (co vyžadují kvalitu), ale představa, že se vzbouříme celosvětově a nebudeme používat nekvalitní věci. Hlavně je přestaneme kupovat. Výrobce by byl nucen vyrábět kvalitní zdravé produkty.
Asi sen, ale pěkně se to píše.
David
PS: dnes 11.6 2015 přidána fotka, kde je složení VPH.
Hlavně je přestaneme kupovat. Výrobce by byl nucen vyrábět kvalitní zdravé produkty.
Asi sen, ale pěkně se to píše.
David
Podľa mňa to nie je sen. Najsilnejšia zbraň zákazníkov je nakupovanie(podpora určitého produktu), resp. nespotreba = odmietnutie. A aj keby si nerobil osvetu (čo je chvályhodné), určite nie si jediný na svete, čo sa to rozhodol nekupovať. Je niečo ako "univerzálna myseľ " - veľa vynálezov bolo objavených nezávisle temer v tom isto čase, niekoľkými vedcami, inžiniermi...a o priznaní patentu rozhodovali hodiny, kto skôr dorazil na patentový úrad. ( Jára Cimrman ). Niečo ako "zákon stej opice"
plně s Tebou souhlasím, ale ruku na srdce. Kolik lidí čte složení produktu před zakoupením. Teď nemyslím Dámy a Gentlemany co jsou zde na fóru. Myslím lidi co nemají čas na delší nákup a spíše jdou po produktech, které jsou v supermárketech nebo běžných drogeriích. Nebo, když to vztáhneš na mladé ještě neholící muže. Teprve začínají a kupují ze začátku hned škrabky nebo nedej bože jednorázové holení. No tak sáhnou po značce co viděli v reklamě. Nečtou složení a pak se divý.
Dokonce se divím, že když všichni mají v ruce chytrý telefon, že nevyužívají sociální sítě nebo ještě lépe rovnou Codecheck na sledování zboží ohledně holení. No rovnou si odpovím. Neznají to. Bohužel jejich rodiče to asi taky neznají nebo je to nebere. Já jsem všem známým rozeslal email ze stránkou codecheck, aby sledovali kvalitu co kupují. Udělal jsem "nátlakovou" akci, že jsem jim dohledal jejich nejlepší kosmetiku co mají rádi. Dopadlo to asi takto.... Nazvali mě tím a tím. Ale pochopili, že si patlali na obličej nebo někam jinam fujtajbl. Takže jsem jim rovnou poradil změnu produktu. A světe div se nikdo neprotestoval. Dnes zaznamenávám již to, že sami si tam dohledávají informace. A někteří šli tak daleko, že nakupují s aplikací v mobilu. Rovnou si dohledají jestli je to fuj nebo skvělé.
Ale souhlasím. Vím, že jsme malý trh. CZ a SK. Ale představa, že ze dne na den se přestanou kupovat ty či ony produkty a bude to třeba na stálo nebo na nějakou dobu. Hned by prodejce (zástupce na CZ) věděl, že se něco děje. No a veřejně jim napsat dopis, že prodávají nekvalitní zboží. Několikrát jsem tohle udělal (dopis) do firmy PG a jen mi odepsali, že mi děkují za dopis. Víc ani čárku.
Zdravím, Davide
bohužial musím súhlasiť, že doba je uponáhľaná a ľudia ešte viac - hlavne mladší. Mobil používajú hlavne na to, že keď sa nebodaj stretnú na pive, tak chatujú s tými, čo tam nie sú = nová doba. Faktom je, že čítať zloženie produktov nie je "in", ani zábavné a čím ďalej ťažšie - písmenká sa z roka na rok zmenšujú a konzervantov pribúda. Preto sa napríkad ja všemožne vyhýbam polotovarom a zázračným dlhočerstvým potravinám a snažím sa kupovať prvosuroviny, ktoré doma spracúvame. Ľudia sa zaujímajú o kvalitu ak je to ich koníček(samozrejme musia na to mať), alebo keď im začne ísť o zdravie - vtedy je už často dosť neskoro. Pritom prevencia je cca 10x lacnejšia ako hasenie problému. Ja som veľmi vďačný a chrochtám si, keď niekto za mňa spraví rešerš, doporučí a ja už len kúpim overenú vec. Samozrejme keď je zdroj zodpovedný a má u mňa kredibilitu, čo toto fórum spĺňa na 100% a hodne viac.
plně s Tebou souhlasím, ale ruku na srdce. Kolik lidí čte složení produktu před zakoupením. Teď nemyslím Dámy a Gentlemany co jsou zde na fóru. ......
Ja si zloženie produktu nikdy nečítam . A to z jednoduchého dôvodu , absolútne ma nezaujíma .
Je mi úplne jedno čo obsahuje .
Musí sa mi páčiť vôňa,mať dobrý pocit po použití a to je všetko,ako to výrobca dosiahol o to sa nestarám .