Fórum Břitva CZ & SK

Fórum pro chlapy holící se jediným ostřím
Poslední návštěva: 26 bře 2019, 19:24 Právě je 26 bře 2019, 19:24

Všechny časy jsou v UTC+01:00




 [ 33 příspěvků ]  Přejít na stránku « 1 2 3 4 »
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 říj 2017, 08:46 
Offline

Registrován: 12 kvě 2014, 09:35
Příspěvky: 507
Bydliště: Plzeň jih
Stále žádný posun. Z prodejce nemohu vymámit ani reklamaci dopravy. Prý mají na poště na vrácení z5 4-6 týdnů.


Nahoru
   
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017, 06:42 
Offline

Registrován: 11 led 2017, 12:15
Příspěvky: 40
O nic nejde, počkáme.
Jen jsem si myslel, ze je tam jiná kultura prodeje a zákaznické podpory. Od odeslání je to 5 měsíců. Myslim, ze solidni prodejce v ČR či jinde v Evropě by to davno aktivně řešil a odeslal jiny balíček, nebo vratil peníze.
Zajímavé.
Hezky den!


Nahoru
   
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017, 09:42 
Offline

Registrován: 12 kvě 2014, 09:35
Příspěvky: 507
Bydliště: Plzeň jih
Chodím se nechat ostříhat k Paulimu v Plzni a když sem zmínil tento problém tak mi holič odvětil, že mají s balíčky z USA obdobnou zkušenost. Již několikrát se jim zaslání táhlo v řádu měsíců a nešlo to nijak urychlit. Asi jsou tam dál. Zlaté zásilky z Číny, kde je poštovné za hubičku a nejdéle do cca 1,5 měsíce doma a nebo vyřešená reklamace v můj prospěch.


Nahoru
   
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017, 19:42 
Offline

Registrován: 11 led 2017, 12:15
Příspěvky: 40
vsezved píše: *
Asi jsou tam dál.
Nevim jak to myslíš. Že jsou dál, znamená , že jim je jedno, zda zboží přijde za tyden, nebo pul roku? Dá se to chápat jako výhoda. Prostě jsou nad věcí. Na druhou stranu, lidsky život ma také nějaké časové omezení a ne každý je ochoten čekat na zasilku třeba rok.... :-)


Nahoru
   
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017, 22:11 
Offline

Registrován: 12 kvě 2014, 09:35
Příspěvky: 507
Bydliště: Plzeň jih
Myslel sem to tak, že to mají na háku.


Nahoru
   
 
PříspěvekNapsal: 31 říj 2017, 10:41 
Offline

Registrován: 12 kvě 2014, 09:35
Příspěvky: 507
Bydliště: Plzeň jih
Včera jsem se s obchodníkem konečně dohodl, že bude u USPS reklamovat poštovní služby. Prý to s nimi dnes projedná.
Necháme se překvapit. Každopádně neočekávám žádné rychlé vyřešení.


Nahoru
   
 
PříspěvekNapsal: 31 říj 2017, 13:12 
Offline

Registrován: 11 led 2017, 12:15
Příspěvky: 40
Po šesti měsících to hodla reklamovat. :-)
Připomíná mi to citát:
"Na to je náš ředitel pes! Jak někdo rok chybí, už hledá náhradu!"


Nahoru
   
 
PříspěvekNapsal: 06 lis 2017, 19:06 
Offline

Registrován: 12 kvě 2014, 09:35
Příspěvky: 507
Bydliště: Plzeň jih
Dnes mi přišla odpověď od prodejce viz přepis níže.
Přeložil jsem si to tak, že prý byla zásilka nevyzvednuta a vrácena na z5. Přitom trasování dokazuje, že zásilka neopustila USA. Prodejce požaduje 26$ jako poplatek USPS za nevyzvednutí zásilky. Myslíte, že mám nějakou šanci na reklamaci?
Zkusím ještě požádat o kopii dokumentů, ale vidím to bezvýsledně. Zlatý číňaňi, zase mám další důvod nenávidět američany.


Hi Petr,

I received the parcel back today.

The reason for return is the parcel was unclaimed. I can show you a photo of the documentation.

They charged us $26 for the return to us.

I'm not sure how you would like to proceed. If you want, I can process a return for the total minus the shipping to you and the $26 we were charged?


Nahoru
   
 
PříspěvekNapsal: 06 lis 2017, 19:18 
Offline

Registrován: 12 kvě 2014, 09:35
Příspěvky: 507
Bydliště: Plzeň jih
Právě jsem prodejci napsal velmi rozhořčený dopis a vypadá to, že s nimi končím. Ještě počkám na odpověď, než udělám závěrečné rozhodnutí. Rozhodně se mi ani jejich jednání jako prodejce vůbec nezamlouvá.


Nahoru
   
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017, 17:58 
Offline

Registrován: 12 kvě 2014, 09:35
Příspěvky: 507
Bydliště: Plzeň jih
Kolegové gantlemani,
rozhodl jsem se, že uzavírám tento společný a nezrealizovaný obchod.
Důvody mého rozhodnutí: Jsem znechucen fungováním České pošty. Sám si myslím, že je to opět jen o lidech, ale již nemám sílu pokoušet se obchod zrealizovat znovu.
Alespoň trošku nastíním a shrnu situaci:
- 12.7.2017 prodejce ItalianBarber odeslal zásilku
- 12.7.- 6.9. se dle trasovacích informací zásilkové společnosti USPS zásilka pohybovala po území USA
- přez mnohé upozorňování dodavatele jsem nebyl schopen zásilku, nebo alespoň nějaké nové informace o zásilce získat
- 6.11.se odesílateli po dalších 2 měsících podařilo zásilku získat z5, prodejce mi ofotil balíček a jsou na něm nálepky Ceské pošty
- dnes 7.11. jsem se jal do pátrání u České pošty. Na tomto úřadě jsem se postupnými kroky hovorem se 4 lidmi dopátrával k cíli.
Telefonista pošty mi po zadání původního sledovacího čísla oznámil, že tato zásilka vůbec do Čech na vyclívací poštu 120 vůbec nedorazila. Prý se jedná nejspíše o nějaký podvod od prodejce. Po zadání čísla, které na balíček nalepila Česká pošta jsne se posunuli dále. Zásilka prý byla na vyclívací poště 120 a byl mi poštou odeslán email o uložení. Žádný email jsem však neobdržel, nebyl zadržen ani ve spamu. Telefonista z pošty se dušoval, že se jim nevrátil jako nedoručemý.
Track a trace od České pošty nebyl schopen během celé doby pracovat s původním sledovacím číslem. A USPS mi nikdy nedodala informaci o předání zásilky poště ani o novém sledovacím čísle.

Výsledek je takový, že firma Italian Barber po mně požaduje zaplatit $26, které musela zaplatit za navrácení zásilky a poté mi pošle balíček znovu a nebo si sumu odečte a vrátí peníze. Jestli vrátí i $50 za dopravu jsme se nebavili, ale o tom též pochybuji.

Je mi to líto, ale již celou peripetii znovu podstupovat nebudu. Ještě se ozvu na kolik mne tato cizí chyba celkem vyšla.


Nahoru
   
 
 [ 33 příspěvků ]  Přejít na stránku « 1 2 3 4 »

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CCBot [Bot] a 0 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: 

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz
[ GZIP: Off ]