Dobrý den.Jsem na vašem foru začátečník a rád bych Vás požádal o radu.Nalezl jsem torzo břitvy/podle mne by se mělo jednat o tak zvanou "vysmátou"/.Je už hodně zkorodovaná ale tady u Vás jsem se dočetl,že by se přibližné stáří dalo určit podle typu krčku.Je na ni zajímavý rovný držák/klička/a výška čepele je 19mm.Byl bych Vám vděčen za přibližné určení stáří nebo odkaz na stejný typ břitvy.A tady je odkaz kde se na ni můžete podívat.
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=s ... &xb=1&vd=1
ROSSY
Určení torza břitvy
Re: Určení torza břitvy
Ahoj Rossi,
vítej na fóru.
Na první pohled bych tipoval nějakou Sheffieldku, tzn. břitvu vyrobenou v Anglii.
Nicméně mohu se mýlit.
vítej na fóru.
Na první pohled bych tipoval nějakou Sheffieldku, tzn. břitvu vyrobenou v Anglii.
Nicméně mohu se mýlit.
Díky.A myslíte,že by se dala třeba datovat alespoň do století.Myslím tím 19. nebo 20.A je nějak důležité,že má tu kličku/držák/rovnou.Zatím jsem se k podobnému tvaru nedopátral.ROSSY
Ahoj Rossy,
vítám Tě na zdejším foru. Tvoje torzo Břitvy už umožňuje odhadovat pouze podle náznaků původního tvaru. Vysmátý hrbáč je celkový dojem z tvaru bývalé čepele ale to je tak všechno. Chybí stopy po stabilizátorech, čelo je již taky nečitelné, a rovná klička by mohla být vodítkem na konec roků 18xx. Problém je v tom, že ta klička mohla být upravována a nemusí být originál.
Toto je velmi těžké určování - spíš neurčitelné.
Zdravím, Petr.
vítám Tě na zdejším foru. Tvoje torzo Břitvy už umožňuje odhadovat pouze podle náznaků původního tvaru. Vysmátý hrbáč je celkový dojem z tvaru bývalé čepele ale to je tak všechno. Chybí stopy po stabilizátorech, čelo je již taky nečitelné, a rovná klička by mohla být vodítkem na konec roků 18xx. Problém je v tom, že ta klička mohla být upravována a nemusí být originál.
Toto je velmi těžké určování - spíš neurčitelné.
Zdravím, Petr.
Břitva je jako život - dokud máš pevnou ruku, nemusíš mít obavy.