Cella - Crema Sapone Extra Extra Purissima

Mýdla, krémy a vůbec prostředky ze kterých můžeme tvořiti mydlinky
Uživatelský avatar
Wiking
Příspěvky: 1548
Registrován: 13 úno 2011, 17:24
Bydliště: Česko-saské Švýcarsko

Cella - Crema Sapone Extra Extra Purissima

Příspěvek od Wiking »

K640_Cella Front.JPG
K640_Cellas Slozeni.JPG
Cella - Crema Sapone Extra Extra Purissima
Cesky zhruba: Cella = Mydlovy krem extra extra nejcistejsi

Legendarni a kultovni italske mydlo... mydlo, jehoz receptura zustava stejna uz od roku 1899!!
Schvalne jsem prilozil i fotografii spodni strany se slozenim.
Pri recenzich mydel normalne nevypisuju chemicke slozeni, zde ale udelam vyjimku!

Je to neuveritelne, ale jsem si jisty, ze se jedna o jedine holici mydlo na svete, ktere se sklada jen z 8 komponentu:
1.)Kokosovy tuk
2.)Luj
3.)Kyselina stearova
4.)Hydroxid draselny
5.)Hydroxid sodny
6.)Voda
7.)Uhlicitan draselny
8.)Parfem (mandlovy)
TOT VSE!!!

:shock: :shock: :shock:
Osobne neznam jine mydlo, ktere by se mohlo tomuhle slozeni rovnat.
Proste idealni mydlo nejen pro absolutni puristy a minimalisty, ale i pro ty, kteri neradi plati hrisne penize za reklamou obtezkane produkty, jak to uz v dnesni dobe byva zvykem.
Cena mydla je (v Nemecku) 21,-€ za 1 kg.
V Italii se da sehnat jeste levneji.
I tak to v prepoctu na CZK vychazi na asi 50,-kc za 100gr, coz je cena velmi lidova.

Mydlo je zabaleno v opticky velmi pritazlive papirove krabicce s vyobrazenim vysmateho starika, a ma rozmery jako mensi dlazebni kostka = 13x13x6cm a vazi 1 kg! Opravdovy "oldskul" design :P

Holici vlastnosti:

Jsou dle meho nazoru vynikajici!! Je videt, ze po 113 letech fungovani ma vyrobce tohoto mydla vse pod kontrolou.

Vune je prijemna, mandlova, lehce marcipanova, mydlo i pena voni stredne intenzivne.
Kupodivu pokozka tvare po oholeni neni nejak zvlast navonena mandlemi, takze se da pouzit jakakoliv voda po holeni.